Etulinjan sivuille lisää?

Anna palautetta keskustelulaudasta ja sivustosta.

Valvoja: Ylläpito

Jack E May
Viesti:

Etulinjan sivuille lisää?

ViestiKirjoittaja Jack E May » 22 Marras 2007, 17:26

Tässäpä mieleen tullutta purtavaa kehitystiimille, koskien vain siis noita porukan esittelysivuja.

Eli, voisko jokaisen hahmonaamasta laittaa linkin, jonka takaa pullahtais ulos kortti omasta hahmosta. Tässä näkyis sitten vaihtelevaa tietoa kaverista. Esim Varusteet, tarinaa, yhteystietoja yms.

Varustepuolihan esim. olis helppoa toteuttaa tietokantapohjaisena, ja omalta kortilta näkis nopeasti omat kamat kootusti ja standardin mukaan nimettynä jne.

Samoin tuolle kortille vois itse sitten ladata kuvan tai pari lisää omista helmihetkistä tms?

Speidel
Etulinjan jäsen

ViestiKirjoittaja Speidel » 22 Marras 2007, 19:49

Etulinjan jannun henkilökohtaiset yhteystiedot löytyvät sivuilta, nämä tosin näkyvät vain Etulinjan jäsenille. Mitään varustelistauksia itse en ainakaan puolla, oletuksena kun on että jäseneltä löytyy vähintään 1. vaiheen kamat niin mitä sitä sitten turhaan muita listaamaan (ja ketä ne oikeastaan hyödyntää ;)).

Jack E May
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jack E May » 22 Marras 2007, 22:10

Speidel kirjoitti:Etulinjan jannun henkilökohtaiset yhteystiedot löytyvät sivuilta, nämä tosin näkyvät vain Etulinjan jäsenille. Mitään varustelistauksia itse en ainakaan puolla, oletuksena kun on että jäseneltä löytyy vähintään 1. vaiheen kamat niin mitä sitä sitten turhaan muita listaamaan (ja ketä ne oikeastaan hyödyntää ;)).

Hoi,

onko mulla jäänyt joku osa sivuilta kokonaan tiirailematta. Loggaamalla saan hallintapaneeelin, josta näkyy kyllä omat tiedot, joita voin muuttaa, mutta olis tavallaan mukava tietää ketä porukka on siviilissäkin. Ja niitä yhteystietoja kun tarvittee aina silloin tällöin. Sorry jos puusilmäsyyttäni olen missannut jonkun osion.

Speidel
Etulinjan jäsen

ViestiKirjoittaja Speidel » 22 Marras 2007, 23:25

Hallintapaneelin alapuolella pitäisi olla kaikkien Etulinjan jäsenten nimi-, osoite-, puhelinnumero- ja sähköpostitiedot.

Jack E May
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jack E May » 23 Marras 2007, 07:56

No ei ihme että olen hieman ulapalla :D.

Minulla loggautumisen jälkeen tulee linkki hallintapaneeliin, jonka lisäks etusivulle ei ilmesty muuta tietoa kuin kirjautumistiedot. Hallintapaneelissa näkyy pelkästään omat tiedot, joita voin halutessani muuttaa. En tältä koneelta nyt saa repästyä kuvakaappausta juuri, mutta voin kotoa postata, jos tarvetta on.

Eli jossakin on joku härö. Liekö selainongelma vai mikä...

Ainakin sivun valkean pohjan mustat reunaviivat jää oikealta ja alhaalta näyttämättä, aivan kuin siellä jotakin olisi tuloillaan, mutta ei vaan tule ruudulle saakka. Testaan kotona vielä muilla selaimilla.

Bergstone
Etulinjan jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bergstone » 23 Marras 2007, 08:19

Sama juttu, en myöskään näe muiden jäsenten tietoja.

Kokeilin firefoxilla, operalla ja ie:lla, ei vaikutusta.

Korhonen
Etulinjan jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Korhonen » 23 Marras 2007, 11:42

Tällä hetkellä muiden osoitetiedot näkyvät vain ylläpidolle. En nyt löydä omasta päästäni syytä tähän :D. Korjaan ne näkyväksi kaikille Etulinjan jäsenille parin tunnin päästä, kun pääsen koulusta kotiin.

Sivusto on koodailtu toimimaan ensisijaisesti Firefoxilla, enkä voi taata, että se näkyy oikein muilla selaimilla (ne kun vääristelevät asioita omin nokkinensa :x).

Jack E May
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jack E May » 23 Marras 2007, 14:15

Kocher kirjoitti:Tällä hetkellä muiden osoitetiedot näkyvät vain ylläpidolle. En nyt löydä omasta päästäni syytä tähän :D. Korjaan ne näkyväksi kaikille Etulinjan jäsenille parin tunnin päästä, kun pääsen koulusta kotiin.

Sivusto on koodailtu toimimaan ensisijaisesti Firefoxilla, enkä voi taata, että se näkyy oikein muilla selaimilla (ne kun vääristelevät asioita omin nokkinensa :x).

No tämä selvittää ongelman syyn aika lailla. Kyllä sivut muuten näkyy IE:llä ihan ok, mutta jos kerran on rajattu näyttö tiedoille, niin ei ihme että ei yhteystietoja ilmesty ruutuun ;)

Korhonen
Etulinjan jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Korhonen » 23 Marras 2007, 17:03

Homma pitäisi olla nyt korjattu. Kaikkien jäsenten tulisi siis nyt nähdä hallintapaneelista lista etulinjan jäsenten yhteystiedoista.

Jack E May
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jack E May » 23 Marras 2007, 17:44

Nyt joo pelittää, Gut gemacht jaach!

Joop. Tuohon varustelista asiaan nyt palaan vielä sen verran, että sinällään jos jostakin näkyis nopeasti ja kootusti vaikkapa mitä kokonaisuuksia löytyy ja kuinka monelta, niin se vois olla ihan hyödyllinen tapahtumia/kokoontumisia ym järkätessä. Minä kun en ainakaan tiedä porukan kaappien sisältöä enkä tunne kaikkia henkilökohtaisesti.

Mutta ei tämä nyt mulle mikään pakkomielle todellakaan ole :). Nuo toimivat yhteystiedot on se selvästi tärkeempi juttu!

Ja eikun viikonloppua viettämään.

Electric Strawberry

ViestiKirjoittaja Electric Strawberry » 28 Maalis 2009, 17:38

En viitsinyt tehdä uutta ketjua joten laitan tämän ketjun alle viestini. Minusta tänne foorumille voisi lisätä Japani osion siis samanlaisen kuin esim Yhdysvallat,Saksa,Suomi...
Tropic Lightning!

Korhonen
Etulinjan jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Korhonen » 28 Maalis 2009, 17:42

Electric Strawberry kirjoitti:En viitsinyt tehdä uutta ketjua joten laitan tämän ketjun alle viestini. Minusta tänne foorumille voisi lisätä Japani osion siis samanlaisen kuin esim Yhdysvallat,Saksa,Suomi...

Voihan sellaisen lisäillä, jos ihmiset näkevät sille tarvetta olevan. Mitä ovat muut ihmiset asiasta mieltä?

Peltola
Etulinjan jäsen

ViestiKirjoittaja Peltola » 28 Maalis 2009, 18:58

Itse näkisin, että moiset pienemmät höppelit voisi ennemmin laittaa yhdelle osiolle ja tarvittaessa laajentaa...
Etulinja

Saarinen

ViestiKirjoittaja Saarinen » 28 Maalis 2009, 19:35

Oma osio pienemmille maille olisi kyllä jees, en näe kylläkään syytä alkaa jokaiselle "pikkumaalle" (retroilijoiden määrän perusteella katsottuna) alkaa lisäilemään omia osioitaan, menee hieman sekavaksi.

Mike

ViestiKirjoittaja Mike » 28 Maalis 2009, 19:47

Eihän täällä ole Kanadaakaan, eikä Italiaa, vaikka näitäkin varusteita keräillään - tosin yhden tai kahden ihmisen voimalla... sama kai kuin Japani.

Olisihan se kiva että näille olisi osionsa, vaikka esimerkiksi Kanada ja Britit olivatkin samaa Commonwelath-poppoota. Joku "Muut akselivaltiot" ja "Muut liittoutuneet" tyyliinen ratkaisu keräisi nämä häröpallot johonkin selkeään osioon. Jos vaikka kiinnostus heräisi muihinkin kuin iänikuisiin saksa-usa setteihin. Suomi-innostus toimii hyvä esimerkkinä tästä.

Palaa sivulle “Palaute”