[US] leggings/gaiters/spats...

Keskustelua reproduktiovarusteista.

Valvoja: Ylläpito

Mike

[US] leggings/gaiters/spats...

ViestiKirjoittaja Mike » 27 Loka 2008, 20:56

Rakkaalla lapsella on monta nimeä mutta osaako kukaan täällä kertoa miten hitossa niiden nauhojen pitäisi mennä "korrektisti"? Jollakin systeemillä saan ne kyllä jalkaan mutta jos joku tietäisi sen OIKEAN tavan... paras "opas" so far on tämä kuva:

Kuva

Mutta miten nauhan päät menevät jää arvoitukseksi tuossakin. Varmasti netistäkin löytyy joku "näin nauhoitat säärystimet" opas mutta ei nyt vain löydy. Ja tulevatko nauhat jalan sisä- vai ulkopuolelle, vai onko sillä väliä?

Piesala
Etulinjan jäsen

ViestiKirjoittaja Piesala » 27 Loka 2008, 23:22

Lisäksi jos joku osaisi sanoa tekeekö joku pulju noita edullisesti reproina muuten kuin 4R-koossa olisi allekirjoittamut kiitollinen :wink:

Mike

ViestiKirjoittaja Mike » 28 Loka 2008, 11:26

EBaystä löytää kyllä kaikkia kokoja aitoina ja reproina, ja ihan samaan hintaan kuin vaikka SoF-reproja:

http://cgi.ebay.com/U-S-WW2-Khaki-Canva ... 0299561244

...Jos siis pienempää halusit.

Soini
Etulinjan jäsen

ViestiKirjoittaja Soini » 28 Loka 2008, 22:06

http://img.photobucket.com/albums/v173/ ... ggings.jpg
Muistelen lukeneeni etteivät veteraanitkaan tunne "oikeaa" tapaa.

Mike

ViestiKirjoittaja Mike » 28 Loka 2008, 22:28

Squire kirjoitti:Muistelen lukeneeni etteivät veteraanitkaan tunne "oikeaa" tapaa.

Kuulostaa kyllä armeijalta - tässä vermeet, mieti itse miten niitä käytetään, ei me tiedetä :) Kiitoksia kuvasta.

Lindholm
Etulinjan jäsen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lindholm » 29 Loka 2008, 10:10

Miken ekan kuvan mukaisesti mä olen ne sitonut.

Ei noissa aidoissa yleensä muuta ongelmaa ole, kuin se, että pohjahihna saattaa helposti pettää. Tilalle voi ommella jonkun toisen hihnan. Maailmalla on niitä niin paljon jäljellä, ettei se mun mielestäni ole kovin paha juttu, vaikka jonkun parin loppuun käyttäiskin.

Imekää vitutusta siitä, kuinka STURM puvustaa leffoissa jenkit hyvin pitkälle aidolla tavaralla :)
MEGAMAID has gone from suck... to BLOW!!

Wargamer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Wargamer » 30 Loka 2008, 16:00

Lindholm kirjoitti:Miken ekan kuvan mukaisesti mä olen ne sitonut.

Ei noissa aidoissa yleensä muuta ongelmaa ole, kuin se, että pohjahihna saattaa helposti pettää. Tilalle voi ommella jonkun toisen hihnan. Maailmalla on niitä niin paljon jäljellä, ettei se mun mielestäni ole kovin paha juttu, vaikka jonkun parin loppuun käyttäiskin.

Imekää vitutusta siitä, kuinka STURM puvustaa leffoissa jenkit hyvin pitkälle aidolla tavaralla :)

Juu tuolleen itsekin nivon tuskissani niitä kiinni. Itse ainakin vedän pienelle rusetille narun pään ja laitan piiloon sinne säärystimen väliin. Tosiaankin aina parempi hommata ennemmin aitoa, jos vain mitenkään mahdollista, kiität itseäsi myöhemmin. ;-)
Grüße,
von Berg

GRUPPE W.A.S.

Peltola
Etulinjan jäsen

ViestiKirjoittaja Peltola » 08 Marras 2008, 01:53

SUOMMEN PUOLLUSTAJAVOIMIEN Kunniakomppania käyttää samanlaisia säärystimiä, samanlaisella systeemillä.

Alhaalta naru on solmus, sit se vaa kiertää noi jutut läpi, ylhäällä naru kiedotaan korrektisti jalan ympäri pari kertaa ja sit tunkastaa sisälle. Pysyy aika hyvin.
Etulinja

Palaa sivulle “Reproduktiovarusteet”