Mors
Etsiskellessäni kunnollista flanellipaitaa itselleni Suomen armeija -settiin, törmäsin tällaiseen mukavaan pikku puotiin. Ulkomailla valmistettu flanellipaita maksaa ainoastaan 25 euroa, joten se on erinomainen korvike Milpron 25 euron käytettyihin ja alkuperäisiin verrattuna. Kalliimpia 60 euron suomessa valmistettujakin paitoja saa, sekä muuta kivaa puodista. Napit täytyy vaihtaa kunnollisiin, ovat ainakin ulkomaalaisessa halpispaidassa - ovat näet läpinäkyvää muovia.
Käykää kattomassa, ite ainakin tykästyin palveluun.
Jalavan kauppa ja Pirttikahvila
Jalavan kauppa ja Pirttikahvila, Suomi
Valvoja: Ylläpito
Re: Jalavan kauppa ja Pirttikahvila, Suomi
Mäntässä on vaateliike nimeltä Silvan, sieltä saa täsmälleen samanlaista paitaa kympillä. Hyvää tekoa on.
Если завтра война.
Tuota, jos joitakin kiinnostaa nuo Eräpaidat, toi lafka joka valmistaa niitä, on 37km päässä mun nykyisestä asumuksesta. Voisin periaatteessa kysellä sieltä suoria hintoja jos ostais useamman kappaleen. Ja kun tarkemmin katselin, niiltä löytyy Oulusta myymäläkin
Meinaan että tuo Eräpaita on mallilta aika hyvä, vaikkapa sitten siviilimallin villapaitana. Itse ainakin ajattelin hommata tollasen.

Meinaan että tuo Eräpaita on mallilta aika hyvä, vaikkapa sitten siviilimallin villapaitana. Itse ainakin ajattelin hommata tollasen.
Ennalta katoin, että Jalavan kaupassa on kova hinta. Jos ei tuosta reilusti halpene niin en usko että kannattaa nähdä vaivaa ...